سونی ممکن است گوشی هوشمند قابل انعطاف را تحت نام تجاری Xperia F راه اندازی کند

براساس گزارش منتشر شده از چین، ممکن است ما سونی اولین گوشی هوشمند با قابلیت شارژ شدن را با نام Xperia F در سال 2020 ببینیم. به نظر می رسد که F برای ‘foldable’ باشد. ادعا می شود که این دستگاه از پانل نمایشگر OLED انعطاف پذیر سامسونگ استفاده می کند، احتمالا همان چیزی است که ما در گوشی های هوشمند سامسونگ، Galaxy Fold دیدیم.

گوشی سونی

گوشی انعطاف پذیر سونی با برند اکسپریا F 

شایعه این است که سونی تمرکز خود را بر روی صفحه نمایش های بلند که ما در گوشی های اخیر خود را نیز برای گوشی های هوشمند خود را هموار دیده می شود را حفظ خواهد کرد. ادعا شده است که نسبت ابعاد 21: 9، مانند گل سرسبد Xperia 1. مشخص نیست که آیا دستگاه همان رزولوشن 4K UHD همانند Xperia 1 را دارد.

با این وجود، پشتیبانی 5 گیگابایی است که تا سال 2020 برای دستگاه های با کیفیت بالا بسیار معمول است. انتظار می رود گوشی منطعف سونی با برند اکسپریا F معرفی شود. در صورتی که گزارش اخیر صحت داشته باشد، با گوشی انعطاف پذیر سونی در سال 2020 به صورت رسمی ملاقات می کنیم.

در این گزارش به استفاده از نمایشگر OLED در این گوشی هوشمند اشاره شده است. انتظار می رود این دستگاه دارای پنل یکسان با گلکسی فولد باشد (مشخصات فنی سامسونگ Galaxy Fold). گزارش اخیر به این موضوع اشاره می کند که سونی از صفحه نمایش کشیده در گوشی منعطف خود استفاده می کند. جدیدترین پرچمدار این برند، اکسپریا 1 به نمایشگر با نسبت تصویر 21:9 مجهز شده است. این نسبت تصویر در گوشی منعطف آن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در رابطه با رزولوشن نمایشگر مورد استفاده در گوشی انعطاف پذیر سونی اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است؛ با این حال انتظار می رود با رزولوشن 4K روبه‌رو باشیم.

این گوشی هوشمند به احتمال زیاد قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G باشد چرا که اکثر گوشی های پرچمدار در سال آینده با این ویژگی وارد بازار می شوند. هیچ کدام از این ها رسما نشده است تایید شده یا حتی توسط سونی در این لحظه در زمان ذکر شده است،در حال حاضر سونی در رابطه با این گزارش و اطلاعات موجود در آن اظهار نظری نکرده است، بنابراین احتمال شایعه بودن آن وجود دارد. این شرکت ژاپنی در آینده نزدیک پرچمدار خود، اکسپریا 1 را وارد بازار می کند

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.